Blog

GODSPELL

Publicado en: FOTOS

Regirant regirant m’he trobat amb aquesta foto al fons d’una caixeta. Es tracta de la primera funció teatral en la que vaig participar de ple. Tot i que era d’àmbit parroquial vam fer un bolo a Bèlgida en el que em vaig saltar un fragment de text corresponent al Sant Sopar. Sí, es tractava de Godspell, una adaptació de la vida de Jesucrist en plà musical pseudo hippie. Què voleu? Era l’Albaida dels setanta. No crec que tardem molt en veure’l de nou anunciat als cartells d’algun teatre de la Gran Vía de Madrid. Però no he rescatat la foto per promoure la reposició de l’espectacle si no perque pensava que pot ser fora divertit obrir una secció fotogràfica-biogràfica rotllo «Cuéntame»en la que podem participar tots. Jo llence l’idea de manera exemplificadora com podeu veure. Mare meua… ací tenia jo 16 anyets! Podria contar moltes coses d’aquella experiencia i de com va marcar la meua vida teatrera posterior però em contindré, de moment, per tal de no restar-li importància a la imatge.

sc000040c71.jpg

4 thoughts on “GODSPELL”

  1. Me sumo a la opinión de Carlos de que es un Jesucristo un poco marica. Ja, ja.
    Aunque lo he dicho en muchas ocasiones lo repito: ¡cuánto ganas con la edad, guapísimo!
    Por cierto, creo que he entendido bastante del texto. Voy mejorando.

  2. a mí me encanta la foto! ni camilo sesto podría estar a tu altura!…aunque…más que hippies, la escena tiene un aire pallasil, no creéis? más cercano a «había una vez un circo» que a jesucristo superestar. No sé, la nariz colorada, la pintura del mofletillo de jaume, la camiseta a rallas con pajarita…cómo están ustedes??? je,je.

  3. eso si que me da envidia a mi…la mata pelo, ayyyyyyyyy…quien pudiera lucir una mata pelo…

Comments are closed.

Este sitio web utiliza Cookies propias para recopilar información con la finalidad de mejorar nuestros servicios. Si continua navegando, supone la aceptación de la instalación de las mismas. El usuario tiene la posibilidad de configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de la página web. Cómo configurar

ACEPTAR
Aviso de cookies